Η σειρά ιμάντων Powerspan CL της ContiTech

powerspan_page2_image4Η Contitech παρουσιάζει την σειρά ιμάντων PowerSpan™ CL

 

Η σειρά ιμάντων PowerSpan™ CL αντικαθιστά την ομολογουμένως επιτυχημένη σειρά  CL της Goodyear, με ένα ευρύ φάσμα τραπεζοειδών ιμάντων και με βέλτιστο λόγο τιμής προς απόδοση.

Οι ιμάντες PowerSpan™ CL είναι κατάλληλοι για κάθε βιομηχανική χρήση και προσφέρονται σε απόλυτα προσιτή τιμή.powerspan_page2_image1

Στα κύρια χαρακτηριστικά των ιμάντων περιλαμβάνονται:

  • Μεγάλο απόθεμα
  • Ευρύ διαστασιολόγιο
  • Θερμοκρασία λειτουργίας -30 ως +70 βαθμούς κελσίου
  • Ανθεκτικότητα στο λάδι
  • Ηλεκτρικά αγώγιμοι κατά ISO 1813
  • Κατασκευαστικές ανοχές κατά ISO 4184

Κλασικοί τραπεζοειδείς ιμάντες με διαθέσιμα προφίλ :

  • 10/Z  σε μήκη εσωτερικής περιφέρειας : 530 – 2120 mm
  • 13/A  σε μήκη εσωτερικής περιφέρειας : 620 – 5367 mm
  • 17/B  σε μήκη εσωτερικής περιφέρειας : 695 – 8040 mm
  • 22/C  σε μήκη εσωτερικής περιφέρειας : 1020 – 10723 mm
  • 32/D σε μήκη εσωτερικής περιφέρειας : 2395 – 12575 mm

Τραπεζοειδείς ιμάντες στενού προφίλ με διαθέσιμα προφίλ :

  • SPZ/3V/9N σε μήκη μέσης περιφέρειας : 487 – 3550 mm
  • SPA σε μήκη μέσης περιφέρειας : 732 – 4500 mm
  • SPB/5V/15N σε μήκη μέσης περιφέρειας : 1125 – 8000 mm
  • SPC σε μήκη μέσης περιφέρειας : 2500 – 1 1200 mm

 

Κλασική σειρά          Σειρά στενού προφίλ

powerspan_page2_image17

powerspan_page2_image12

 

Υφασμάτινη επικάλυψη
Φυσικό καουτσούκ
Λινά πολυεστέρα

 

powerspan_page2_image4

               Συμβουλές τοποθέτησης ιμάντων από την ContiTech

 

α) Καθαρίστε τις τροχαλίες  Αρχικά ελέγξτε τις τροχαλίες για ζημιές και σκουριά και μετά καθαρίστε τις από λάδια και γράσα.

β) Ελέγξτε τις τροχαλίες για φθορά – Οι φθαρμένες τροχαλίες μειώνουν σημαντικά τη ζωή του ιμάντα. Αν τα αυλάκια είναι φθαρμένα, ο ιμάντας θα αναποδογυρίσει. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να γλιστρήσει και πιθανώς να καταστραφεί. Αν τα πλευρικά τοιχώματα είναι φθαρμένα, ο πυθμένας του αύλακα της τροχαλίας θα φθείρει και την κάτω πλευρά της διατομής, προκαλώντας έτσι πρόωρη φθορά. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε για τον έλεγχο αυτό, το μετρητή αυλακιών (groove gauge) που προσφέρει η ContiTech.

γ) Ελέγξτε την ευθυγράμμιση  –  Η σωστή ευθυγράμμιση έχει μεγάλη σημασία για το χρόνο ζωής τόσο του ιμάντα, όσο και της τροχαλίας. Η απόκλιση της ευθυγράμμισης του ιμάντα δεν πρέπει να ξεπερνά τα 0,10 mm ανά 10 mm ανοίγματος (span) για ικανοποιητική διάρκεια ζωής.

δ) Δεν πρέπει να μπερδεύουμε ιμάντες διαφορετικού τύπου ή μάρκας, ούτε νέους με παλαιούς  Μη συνδυάζετε διαφορετικές κατασκευές ιμάντων, π.χ κλασικούς με οδοντωτούς. Διαφορετικές μάρκες ιμάντων δεν πρέπει να συνδυάζονται λόγω των διαφορών στα λειτουργικά τους χαρακτηριστικά. Όλοι οι ιμάντες ContiTech τους ίδιου τύπου, της ίδιας κατηγορίας και στοιχείων μεγέθους, ταιριάζουν μεταξύ τους.  Μη συνδυάζετε νέους ιμάντες με χρησιμοποιημένους. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να υπερφορτωθούν οι νέοι ιμάντες. Η αντικατάσταση πρέπει να γίνεται πάντα με ένα πλήρες καινούργιο σετ ιμάντων. Σε αντίθετη περίπτωση θα μειωθεί σημαντικά ο χρόνος ζωής τους.

ε) Εγκαθιστώντας ιμάντες – Πάντοτε να κινείτε την τροχαλία του κινητήρα προς τα εμπρός, έτσι ώστε οι ιμάντες να μπορούν εύκολα να γλιστρούν στα αυλάκια των τροχαλιών χωρίς βλάβη. Ποτέ να μην σπρώχνετε βίαια τους ιμάντες στην τροχαλία με κατσαβίδι ή να κάνετε μοχλό, διότι θα φθείρετε την επικάλυψη και θα σπάσετε τα λινά στις άκρες. Κάθε ιμάντας που έχει μπει με αυτόν τον τρόπο μπορεί να αναποδογυρίσει μέσα στο αυλάκι της τροχαλίας.

στ) Ανοχές απόστασης κέντρων για άρμοση και εξάρμοση ιμάντων – Αφότου υπολογίσετε την απόσταση κέντρων από ένα τυπικό μήκος καλό είναι να προβλέψετε τα κέντρα να είναι εγγύτερα μεταξύ τους, ώστε να βοηθηθεί η εγκατάσταση των ιμάντων χωρίς τον κίνδυνο να πληγωθούν. Επίσης τα κέντρα θα πρέπει να είναι ρυθμιζόμενα γύρω από την υπολογισμένη απόσταση κατά ένα μέγεθος (που κυμαίνεται από 25 ως και 140 mm ανάλογα με την μέση περιφέρεια του ιμάντα), λόγω ανοχών κατά την κατασκευή και πιθανή επιμήκυνση κατά τη λειτουργία ή/και φθορά του ιμάντα. Ελάχιστη απόσταση για τοποθέτηση : Ονομαστική τιμή των κέντρων μείον το 1,5% του μήκους ανάπτυξης της αρχικής περιφέρειας του ιμάντα. Ελάχιστη απόσταση τάνυσης : Ονομαστική τιμή των κέντρων συν το 3% του μήκους της αρχικής περιφέρειας του ιμάντα.

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο.....Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone