Ο Peter Solberg (και η χορηγός του TengTools) νικητές της σύγχρονης «Μάχης του Μαραθώνα»
Category : Νέα
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Ράλι του 2003, Νορβηγός Petter Solberg, o περσινός νικητής RWD, Luke Woodham, ο οδηγός Rally cross, Reinis Nitiss, ο αστέρας των X-Games, Liam Doran, και ο ιδρυτής του Gymkhana GRiD, Ken Block, έγραψαν ιστορία στον Μαραθώνα, όπου έγινε ο φετινός τελικός του άκρως θεαματικού Gymkhana Grid.
Έπειτα από δυνατές μάχες οι Petter Solberg και Luke Woodham στέφθηκαν νικητές στις κατηγορίες All-Wheel Drive (AWD) και Rear-Wheel Drive (RWD) αντίστοιχα, ενώ το μεγάλο αστέρι των δεξιοτεχνιών, ο Αμερικανός Ken Block, έμεινε εκτός του τελικού, εκπλήσσοντας δυσάρεστα τους χιλιάδες θεατές που αψήφησαν το κρύο και έσπευσαν στο Μαραθώνα, ελπίζοντας να δουν τον «Hollywood» Peter απέναντι στον πανύψηλο Αμερικανό show man (έχει προσπαθήσει την τύχη του και στα Ράλι, αλλά με φτωχά αποτελέσματα).
Τελικά, η αναμέτρηση της ημέρας έγινε ανάμεσα στον παγκόσμιο πρωταθλητή Petter Solberg και τον Liam Doran. Οι δύο οδηγοί με Citroen Xsara & DS3 αντίστοιχα, μεγάλης ιπποδύναμης, έδωσαν ένα εντυπωσιακό show μέχρι το τέλος, με τη διαφορά μόλις στα 1,7 δευτερόλεπτα, υπέρ του πρώτου.
Ο θριαμβευτής της σύγχρονης «Μάχης του Μαραθώνα» Petter Solberg, δήλωσε: «Δεν θυμάμαι την τελευταία φορά που ήμουν τόσο αγχωμένος για έναν αγώνα. Ήθελα πολύ να κατακτήσω την νίκη. Είναι σαν όνειρο δεν μπορώ να σας περιγράψω το πώς αισθάνομαι αυτή την στιγμή, νιώθω ότι κέρδισα το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Αυτό που με έκανε να νιώσω πίεση ήταν η λάθος εκκίνηση σε μία από τις μάχες. Το Citroen μου δεν έχει launch control και όλα πρέπει να γίνουν χειροκίνητα. Έπρεπε να ρισκάρω, αποφάσισα ότι η μόνη λύση είναι να πατήσω τέρμα το γκάζι. Στον ημιτελικό και τελικό ήμουν πιο συγκρατημένος προσπαθώντας να μην κάνω λάθη και να έχω μια άψογη απόδοση. Ήταν ένα μοναδικό event, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλο τον κόσμο που ήρθε να μας υποστηρίξει».
Να σημειωθεί ότι στο νέο για την ελληνική πραγματικότητα είδος αγώνα αυτοκινήτων, συμμετείχαν και έλληνες οδηγοί, μερικοί των οποίων (Πάνος Κύρκος, Βασίλης Βελάνης, Αποστόλης Κυριακούδης) διακρίθηκαν αποκλείοντας ξένους, εξειδικευμένους σε αυτή την μορφή αγώνα, οδηγούς.