• -

SKF delivers its largest sealed spherical roller bearing

SKF’s Gothenburg factory has produced the company’s largest sealed spherical roller bearing (SRB) to date. The ‘241/900’ SRB is 50 per cent larger and three times heavier than the previous largest SKF sealed SRB.

Gothenburg, Sweden, 4 October 2017: Destined for a Polysius Polycom 8 roller press at a large copper mine in Peru, the three-tonne 241/900 sealed SRB is dimensionally equivalent to a standard SKF non-sealed version, with inner diameter (bore) of 900mm, outer diameter of 1,420mm and width of 515mm. The seal itself consists of a rubber over-moulded steel plate with the same profile and offering the same characteristics as those currently used with existing SKF sealed SRBs.

The customer’s sealed SRB will be fitted to a horizontal shaft and will operate in extremely dusty conditions, with very fine stone dust from both the desert location itself and the grinding processes posing a major contamination risk. The roller press is a highly loaded application (C/P of 2-3) subject to frequent shock loading; the predominantly radial loads, when coupled with the high level of contamination at the site, poses a significant risk of early bearing failure. SKF’s custom made seal aims to at least double the bearing service life by reducing the risk of contamination in this application significantly.

The actual performance of the seal for this size of SRB remains to be verified in service by the customer, but the same seal design used in smaller SRB sizes has achieved a service life of at least double that of an open, non-sealed bearing. Even longer service lives of around three to five times that of a non-sealed bearing can be achieved with SKF’s ‘Three-Barrier’ bearing protection solution, which comprises premium SKF sealed SRBs housed within sealed housings containing a barrier grease.

This record-breaking sealed SRB was designed and manufactured within a tight, six-month schedule by a team led by Daniel Ortega – Project Manager, Business Development.

 


  • -

Επέκταση γκάμας προϊόντων SKF

Το τελευταίο τρίμηνο η SKF παρουσίασε 54 νέα σετ, βελτιώνοντας έτσι ακόμη περισσότερο την κάλυψή της σε όλες τις γραμμές προϊόντων της.

  • 9 Σετ ρουλεμάν τροχού
  • 4 Σετ χρονισμού
  • 23 Σετ δυναμό
  • 8 Σετ μετάδοσης κίνησης
  • 8 σετ ανάρτησης
  • 1 Σετ ρουλεμάν συμπλέκτη
  • 1 Σετ κιβωτίου ταχυτήτων

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την πλήρη λίστα των νέων σετ.

Μπορείτε να βρείτε τις αναλυτικές εφαρμογές καθώς και περισσότερες πληροφορίες για τα νέα σετ αλλά και ολόκληρη τη γκάμα προϊόντων μας στον ηλεκτρονικό κατάλογο: http://webshop-cs.tecdoc.net/skf/?


  • -

Ελεύθερες τροχαλίες SKF

Ελεύθερες τροχαλίες για τεντωτήρες εξωτερικών ιμάντων

 

Οι ελεύθερες τροχαλίες της SKF ταιριάζουν σε πολλούς αυτόματους και μηχανικούς τεντωτήρες εξωτερικού ιμάντα, όπως και σε τροχαλίες παρέκκλισης.

Πλεονεκτήματα:

Αντικατάσταση μόνο της φθαρμένης τροχαλίας και όχι ολόκληρου του τεντωτήρα

Βελτιστοποίηση του στοκ με λιγότερους κωδικούς ανταλλακτικών

Η γκάμα περιλαμβάνει 8 κωδικούς που καλύπτουν 53 τεντωτήρες εξωτερικού ιμάντα αλλά και τροχαλίες παρέκκλισης, για πολλές δημοφιλείς ευρωπαϊκές εφαρμογές.

Κατεβάστε το φυλλάδιο εδώ.


  • -

Assured quality from approved service suppliers

Setting new standards

Assured quality from approved service suppliers

For centuries, classification societies have helped shape standards and regulations to improve the safety of ships. Vessels that live up to these requirements receive approval. Thomas Knödlseder, senior engineer at DNV GL Maritime, explains how classification societies ensure the quality of services suppliers.

Thomas Knödlseder: With ships and offshore structures, it is especially important that certain levels of quality and reliability are achieved. At DNV GL, our purpose is to safeguard life, property, and the environment. As a classification society, we check and approve the design, materials, and components of newly built vessels and carry out periodic inspections on ships in operation to verify that standards continue to be met. If they fulfill our requirements, they receive the classification certificate, which is typically valid for five years.

In recent years, the maritime industry has undergone significant change. Has this had an impact on your approval process?

Of course. We always have to adapt our rules and regulations to reflect changing practices and advances in technology. For example, as more and more ship operators implement CBM (condition-based maintenance) strategies, we need to make sure that our rules enable this method of verifying machinery condition. However, first we must make sure that it is done correctly.

Our purpose is, and always has been, to safeguard life, property, and the environment.”
Thomas Knödlseder, Senior Engineer, DNV GL – Maritime

So how does DNV GL go about doing this?

We have to ensure that the condition monitoring (CM) systems deliver accurate information. If, for example, the systems are not monitoring correctly, the crew on board a vessel might draw false conclusions from the data. This could jeopardize the reliability of a ship. For this reason, we check that the service suppliers live up to certain standards before they are permitted to work with DNV GL approved vessels.

What are the main things you look out for when assessing service suppliers?

First of all, the service supplier has to be able to carry out its services at a consistently high standard of quality. We verify that CM systems are installed properly, that they are collecting the right amount of information to form an accurate picture, and that the data is analyzed by qualified, skilled personnel. In addition, we demand that service suppliers have a continuous improvement program in place, including training. If they can meet all of these conditions, they receive certification that is valid for three years.

What does this mean for ship operators? Why should they choose approved service suppliers?

Ultimately, our services help establish mutual trust between shipping companies, operators, and suppliers. When a ship operator works with a DNV GL approved service supplier, they can rest assured knowing we have checked and verified everything in great detail, so they can rely on the information from their CM systems. And for certain applications, having properly implemented CM systems means we will remove the standard survey intervals of five years and even maker’s recommendations for periodic maintenance.

On the other hand, the service suppliers themselves also benefit from approval. During the process, we provide them with guidance on how to comply with the requirements. We’ve seen suppliers that have identified room for improvement after taking another look at their own processes and the way they deliver services. As a result, they can actually enhance the quality of their services during the process.


  • -

GT4 European Series Northern Cup 2017

Category : Νέα

JTEKT is one of the sponsors (with Koyo brand bearings) the GT4 European Series Northern Cup 2017.

This event is one of the best race series for both Am and Pro drivers either driving in the same team or on their own. 2017 will be the 10th anniversary for this successful series again visiting Europe’s premier circuits. Sofia Car Motorsport by BADI and SIN R1 will participate for the third season in this series.

The drivers for this season are Mrs. Bianca Anton 19 years old, and she will share the car with her brother Mr. Eduard Anton 16 years old, youngest pilot from this competition, both with huge potential and an extended racing/driving background and accomplishments. They are part of BADI team in Bucharest Romania, one of Koyo’s major Distributors in Romania. The first open round took place last 31st of March in Misano (Italy). The next one will take place May 7th in UK at Brands Hatch


  • -

  • -

SKF inaugurates large-size bearing test centre

SKF has inaugurated its newly-built Sven Wingquist Test Center in Schweinfurt, Germany, an investment totalling EUR 40 million. The center is the first in the world that is able to test large-size bearings under actual operating conditions. This allows for a more efficient development process for customers, as well as improved bearing performance and increased service life.

The Sven Wingquist Test Center has two testing rigs. One rig is designed for the testing of wind turbine main shaft arrangements. The second rig will be used for testing bearings used in other industrial sectors, including mining, construction, steel manufacturing and marine transport.
Combined with SKF’s continued development of diagnostics, condition monitoring and simulation methods, these rigs will contribute to reduced testing and product development lead-times and provide deeper insights into bearing performance.

Victoria Van Camp, CTO and President, Innovation and Business Development, says: “No other test center is capable of testing large-size bearings this accurately, under actual operating conditions, giving us and our customers a significant strategic advantage. The technologies being used here in the Sven Wingquist Test Center will help save our customers time and resources, whilst supporting their ambitions of increased reliability and service life.”

The test centre has received funding from the Bavarian Ministry of Economic Affairs, Media, Energy and Technology and the German Federal Ministry for the Environment, Nature Conservation, Construction and Reactor Safety.


  • -

SKF delivers higher-performance across its INSOCOAT bearings range

With it’s latest generation of electrically insulated bearings, SKF has raised the performance standard to provide constant electrical performance, even in high humidity.

SKF’s INSOCOAT bearings range – comprises bearings with an electrically insulating coating on the external surfaces of its inner or outer ring, plasma-sprayed with an aluminium oxide coating. The coating, which is naturally hygroscopic, is sealed with a resin to protect against the conductive effects of high humidity and moisture ingress.

These bearings are specially designed and manufactured for use in rotating electrical machines, such as industrial electric motors, traction motors and generators. They prevent the passage of harmful electrical currents from the rotor to the machine frame via the bearings, which causes progressive electrical erosion of the bearings’ rolling contact surfaces and ultimately premature failure.

Following the introduction of an improved plasma spray coating process and optimised ceramic layer, SKF can provide this superior insulating coating as standard and off-the-shelf across its entire INSOCOAT range.

INSOCOAT bearings are now able to withstand voltages of 3000V DC sufficient to cope with the vast majority of stray bearing current problems in electrical machines.

In addition, the upgraded moisture-resistant coating provides greater protection against humidity storage environments which can compromise a bearing’s insulating properties before it is even placed in service, making INSOCOAT bearings highly robust during transport and handling.

Combining both bearing and insulation in a single solution, INSOCOAT protects against electrical erosion at significantly lower total cost of ownership compared with other techniques such as shaft or housing insulation.


  • -

SKF Explorer single row angular contact ball bearings for high speeds

New SKF Explorer class bearing from SKF offers faster speeds, improved robustness and optimised reliability

SKF’s Explorer high performance, long-life bearings range now includes an improved single row angular contact ball bearing that delivers a number of benefits for designers and operators of screw compressors, pumps and gearboxes seeking to reduce the total cost of ownership of this equipment through improved reliability and energy efficiency.

Featuring a redesigned brass cage that delivers reduced noise and vibration levels and improved robustness, the new 40° contact angle bearings significantly increase the limiting speed up to 30 % compared to the previous design.

The new cage geometry and the use of stronger brass material reduce cage contact forces and increase cage strength, ensuring greater tolerance of shock loads and vibration, while delivering the significantly higher speed capability even under severe operating conditions.

In addition to the redesigned 40° contact angle, a new contact angle of 25° is also offered, giving the bearing a further 20% increase in speed over that of the 40° version, while enabling higher radial loads to be accommodated. In each case, the ball-to-cage contact arrangement allows cooler running and greater temperature stability, while noise and vibration levels are reduced by 15% in both the 40° and 25° versions. Sealed variants of these bearings are also available for applications that may be more difficult to maintain, preventing contaminants from entering the bearing during installation and subsequent operation.

Bearing arrangements that include a 40° contact angle unit taking the main load with a 25° unit acting as a back-up bearing offer improved robustness for applications where the axial load is predominantly in one direction, resulting in longer service life.

SKF Explorer class bearings are the result of years of development and accrued expertise in bearing design, tribology, metallurgy, lubrication and machining techniques. The new 40° and 25° SKF Explorer class single row angular contact ball bearings are an attractive option for operators of screw compressors, pumps and gearboxes seeking cooler running, more energy efficient and longer life bearings that will ultimately set their products apart from the competition.


  • -

Διαχείριση ανταλλακτικών

Η καλύτερη διαχείριση του αποθέματος ανταλλακτικών μπορεί να ξεκλειδώσει μια κρυφή πηγή κέρδους, εξηγεί ο Δρ. Liang Dong, Διευθυντής Παροχής Υπηρεσιών και Λύσεων της SKF.

Τα μηχανήματα χρειάζονται ανταλλακτικά. Κάθε επιχείρηση που εκμεταλλεύεται σημαντικές ποσότητες μηχανημάτων πρέπει να διαθέτει ένα απόθεμα ανταλλακτικών. Τα εν λόγω εξαρτήματα εξυπηρετούν ποικίλους σκοπούς. Βρίσκονται σε ετοιμότητα για την αντικατάσταση των εξαρτημάτων που φθείρονται κατά την τακτική λειτουργία, όπως ρουλεμάν, τσιμούχες και φίλτρα και πρέπει να είναι διαθέσιμα για τις προγραμματισμένες αναβαθμίσεις και δραστηριότητες επιδιόρθωσης. Λειτουργούν ως ασφάλεια, επιτρέποντας στις ομάδες συντήρησης να αντιμετωπίζουν τις βλάβες ταχύτερα από τους χρόνους που απαιτούνται για την πραγματοποίηση των αντικαταστάσεων από έναν εξωτερικό προμηθευτή.

Ωστόσο, η εξασφάλιση της διαθεσιμότητας του σωστού αριθμού των σωστών ανταλλακτικών στις αποθήκες μιας εταιρείας μπορεί να αποτελεί συνεχή πηγή πίεσης. Οι ομάδες συντήρησης και εργασιών θέλουν να μεγιστοποιήσουν τη διαθεσιμότητα και να μειώσουν τον κίνδυνο μη προγραμματισμένων διακοπών λειτουργίας και απώλεια παραγωγής λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Το προσωπικό του οικονομικού τμήματος θέλει να ελαχιστοποιήσει το πολύτιμο κεφάλαιο που κάθεται στα ράφια και ανησυχεί για το κόστος απαξίωσης που σχετίζεται με ανταλλακτικά που έχουν αγοραστεί για εξοπλισμό που δεν χρησιμοποιείται πλέον.

Και οι δύο πλευρές έχουν δίκιο. Έρευνα της SKF έδειξε ότι η βελτιστοποίηση της διαχείρισης των ανταλλακτικών μπορεί να μειώσει τους προϋπολογισμούς αποθεμάτων και να περιορίσει το κόστος διατήρησης κατά 15 έως 20 τοις εκατό, ενώ παράλληλα μειώνει τις περιπτώσεις ελλείψεων αποθέματος (και επομένως τις επακόλουθες απώλειες παραγωγής) κατά 30 έως 50 τοις εκατό.

Αλλά πώς μπορεί μια εταιρεία να επιτύχει αυτά τα βέλτιστα αποθέματα; Η λύση έγκειται στην καλύτερη κατανόηση των στοιχείων ενεργητικού της εταιρείας, των ανταλλακτικών που χρειάζονται, καθώς και της φύσης της ζήτησης για τα ανταλλακτικά αυτά.

Ορισμένα εξαρτήματα είναι ίδια.
Οι περισσότερες εταιρείες τηρούν μητρώο των στοιχείων ενεργητικού τους, καθώς και μια βάση δεδομένων των ανταλλακτικών που απαιτούνται για την υποστήριξη των εν λόγω στοιχείων. Συχνά, ωστόσο, οι εν λόγω βάσεις δεδομένων ανταλλακτικών έχουν αναπτυχθεί οργανικά με την πάροδο του χρόνου, με αποτέλεσμα ασυνέπειες και αλληλοεπικαλύψεις. Για παράδειγμα, εξαρτήματα για δύο εκδοχές του ίδιου στοιχείου μπορεί να αναφέρονται με διαφορετικούς τρόπους στη βάση δεδομένων, και απλά τυποποιημένα ανταλλακτικά, όπως οι ιμάντες ή οι διακόπτες, μπορεί να εμφανίζονται στη βάση δεδομένων με διαφορετικά ονόματα. Οι εν λόγω αλληλοεπικαλύψεις είναι σημαντικές, διότι μειώνουν την απόδοση του αποθέματος. Μια εταιρεία ενδέχεται να παραγγέλνει πρόσθετες εκδόσεις του ίδιου ανταλλακτικού, διότι η βάση δεδομένων δεν δείχνει ότι έχουν ήδη ένα κατάλληλο στοιχείο στο απόθεμά τους.

Η εξάλειψη αυτής της σπατάλης απαιτεί την τυποποίηση της βάσης δεδομένων. Οι καλύτερες εταιρείες χρησιμοποιούν μια κοινή αρχιτεκτονική για τα στοιχεία στη βάση δεδομένων τους, και δομές καταλόγου υλικών (BOM) τυπικής συντήρησης και περιγραφές καταλόγου, για τα ανταλλακτικά που σχετίζονται με αυτά τα στοιχεία. Σύμφωνα με την εμπειρία μας, οι εταιρείες συνήθως είναι σε θέση να μειώσουν τον αριθμό των τεμαχίων στα αποθέματα ανταλλακτικών κατά 10 έως 15 τοις εκατό, μόνο με την εξάλειψη των διπλών ή άχρηστων αντικειμένων.

Η καλύτερη διαχείριση του αποθέματος ανταλλακτικών μπορεί να ξεκλειδώσει μια κρυφή πηγή κέρδους, εξηγεί ο Δρ. Liang Dong, Διευθυντής Παροχής Υπηρεσιών και Λύσεων της SKF.

Τα μηχανήματα χρειάζονται ανταλλακτικά. Κάθε επιχείρηση που εκμεταλλεύεται σημαντικές ποσότητες μηχανημάτων πρέπει να διαθέτει ένα απόθεμα ανταλλακτικών. Τα εν λόγω εξαρτήματα εξυπηρετούν ποικίλους σκοπούς. Βρίσκονται σε ετοιμότητα για την αντικατάσταση των εξαρτημάτων που φθείρονται κατά την τακτική λειτουργία, όπως ρουλεμάν, τσιμούχες και φίλτρα και πρέπει να είναι διαθέσιμα για τις προγραμματισμένες αναβαθμίσεις και δραστηριότητες επιδιόρθωσης. Λειτουργούν ως ασφάλεια, επιτρέποντας στις ομάδες συντήρησης να αντιμετωπίζουν τις βλάβες ταχύτερα από τους χρόνους που απαιτούνται για την πραγματοποίηση των αντικαταστάσεων από έναν εξωτερικό προμηθευτή.

Ωστόσο, η εξασφάλιση της διαθεσιμότητας του σωστού αριθμού των σωστών ανταλλακτικών στις αποθήκες μιας εταιρείας μπορεί να αποτελεί συνεχή πηγή πίεσης. Οι ομάδες συντήρησης και εργασιών θέλουν να μεγιστοποιήσουν τη διαθεσιμότητα και να μειώσουν τον κίνδυνο μη προγραμματισμένων διακοπών λειτουργίας και απώλεια παραγωγής λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Το προσωπικό του οικονομικού τμήματος θέλει να ελαχιστοποιήσει το πολύτιμο κεφάλαιο που κάθεται στα ράφια και ανησυχεί για το κόστος απαξίωσης που σχετίζεται με ανταλλακτικά που έχουν αγοραστεί για εξοπλισμό που δεν χρησιμοποιείται πλέον.

Και οι δύο πλευρές έχουν δίκιο. Έρευνα της SKF έδειξε ότι η βελτιστοποίηση της διαχείρισης των ανταλλακτικών μπορεί να μειώσει τους προϋπολογισμούς αποθεμάτων και να περιορίσει το κόστος διατήρησης κατά 15 έως 20 τοις εκατό, ενώ παράλληλα μειώνει τις περιπτώσεις ελλείψεων αποθέματος (και επομένως τις επακόλουθες απώλειες παραγωγής) κατά 30 έως 50 τοις εκατό.

Αλλά πώς μπορεί μια εταιρεία να επιτύχει αυτά τα βέλτιστα αποθέματα; Η λύση έγκειται στην καλύτερη κατανόηση των στοιχείων ενεργητικού της εταιρείας, των ανταλλακτικών που χρειάζονται, καθώς και της φύσης της ζήτησης για τα ανταλλακτικά αυτά.

Ορισμένα εξαρτήματα είναι ίδια.
Οι περισσότερες εταιρείες τηρούν μητρώο των στοιχείων ενεργητικού τους, καθώς και μια βάση δεδομένων των ανταλλακτικών που απαιτούνται για την υποστήριξη των εν λόγω στοιχείων. Συχνά, ωστόσο, οι εν λόγω βάσεις δεδομένων ανταλλακτικών έχουν αναπτυχθεί οργανικά με την πάροδο του χρόνου, με αποτέλεσμα ασυνέπειες και αλληλοεπικαλύψεις. Για παράδειγμα, εξαρτήματα για δύο εκδοχές του ίδιου στοιχείου μπορεί να αναφέρονται με διαφορετικούς τρόπους στη βάση δεδομένων, και απλά τυποποιημένα ανταλλακτικά, όπως οι ιμάντες ή οι διακόπτες, μπορεί να εμφανίζονται στη βάση δεδομένων με διαφορετικά ονόματα. Οι εν λόγω αλληλοεπικαλύψεις είναι σημαντικές, διότι μειώνουν την απόδοση του αποθέματος. Μια εταιρεία ενδέχεται να παραγγέλνει πρόσθετες εκδόσεις του ίδιου ανταλλακτικού, διότι η βάση δεδομένων δεν δείχνει ότι έχουν ήδη ένα κατάλληλο στοιχείο στο απόθεμά τους.

Η εξάλειψη αυτής της σπατάλης απαιτεί την τυποποίηση της βάσης δεδομένων. Οι καλύτερες εταιρείες χρησιμοποιούν μια κοινή αρχιτεκτονική για τα στοιχεία στη βάση δεδομένων τους, και δομές καταλόγου υλικών (BOM) τυπικής συντήρησης και περιγραφές καταλόγου, για τα ανταλλακτικά που σχετίζονται με αυτά τα στοιχεία. Σύμφωνα με την εμπειρία μας, οι εταιρείες συνήθως είναι σε θέση να μειώσουν τον αριθμό των τεμαχίων στα αποθέματα ανταλλακτικών κατά 10 έως 15 τοις εκατό, μόνο με την εξάλειψη των διπλών ή άχρηστων αντικειμένων.

Κατανόηση της ζήτησης
Από τη στιγμή που γνωρίζει ποια εξαρτήματα απαιτεί κάθε στοιχείο του ενεργητικού της, μια εταιρεία πρέπει να αποφασίσει πόσα τεμάχια από κάθε ανταλλακτικό θα πρέπει να τηρεί στο απόθεμά της. Για να το κάνει σωστά, θα πρέπει να έχει κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο ποικίλλουν τα πρότυπα ζήτησης, ανάλογα με τη φύση του ανταλλακτικού, καθώς και την κρισιμότητα του στοιχείου του ενεργητικού στο οποίο αντιστοιχεί το εκάστοτε ανταλλακτικό.

Η ζήτηση για ανταλλακτικά εμπίπτει σε τρεις βασικές κατηγορίες: αναλώσιμα ανταλλακτικά, λειτουργικά ανταλλακτικά και ανταλλακτικά ασφαλείας, και οι καλύτερες στρατηγικές πρόβλεψης για καθεμία από τις κατηγορίες αυτές διαφέρουν.

Αναλώσιμα ανταλλακτικά είναι στοιχεία όπως τα φίλτρα και τα λιπαντικά. Συνήθως, αυτά είναι αντικείμενα χαμηλότερου κόστους που χρησιμοποιούνται σε πολύ μεγάλους αριθμούς. Όταν οι εταιρείες εξετάζουν τα ιστορικά κατανάλωσης ανταλλακτικών όπως αυτά, παρατηρούν σχετικά σταθερά επίπεδα ζήτησης με την πάροδο του χρόνου. Ο καθορισμός του βέλτιστου επιπέδου αποθεμάτων για τα ανταλλακτικά αυτά είναι θέμα καθορισμού της ποσότητας που απαιτείται για την κάλυψη του συνολικού μέσου επιπέδου ζήτησης, προσαυξημένης κατά ένα κατάλληλο απόθεμα ασφαλείας. Η ποσότητα αυτή μπορεί έπειτα να τελειοποιηθεί λαμβάνοντας υπόψη τις εποχιακές διακυμάνσεις της ζήτησης, καθώς τα πρότυπα παραγωγής μεταβάλλονται, και να ενημερώνεται μακροπρόθεσμα, καθώς η εταιρεία εφαρμόζει αλλαγές στη βάση στοιχείων του ενεργητικού της.

Τα λειτουργικά ανταλλακτικά είναι αντικείμενα όπως οι ανεμιστήρες και οι κινητήρες, για τα οποία η ζήτηση είναι διακοπτόμενη και απρόβλεπτη. Ο καθορισμός του βέλτιστου επιπέδου αποθέματος για αυτά τα ανταλλακτικά απαιτεί μια πιο εξελιγμένη στατιστική προσέγγιση. Με την ανάλυση του ιστορικού χρήσης, οι εταιρείες μπορούν να κατανοήσουν τόσο τη μέση κατανάλωση αυτών των ανταλλακτικών, όσο και τη μεταβλητότητά της. Μπορούν επίσης να αποκτήσουν μια εικόνα της μέσης, της ελάχιστης και της μέγιστης διάρκειας ζωής των ανταλλακτικών σε λειτουργία.

Στην πράξη, η διάρκεια ζωής των λειτουργικών ανταλλακτικών ακολουθεί συνήθως μια καμπύλη «μπανιέρας». Ορισμένα ανταλλακτικά παρουσιάζουν αστοχία νωρίς, συνήθως ως αποτέλεσμα ελαττωμάτων στην κατασκευή ή την τοποθέτηση. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, οι πρώιμες αστοχίες εκμηδενίζονται και το ποσοστό των αστοχιών πέφτει σε ένα χαμηλό επίπεδο, το οποίο αντιπροσωπεύει τυχαία μεμονωμένα περιστατικά. Στο τέλος, καθώς η ηλικία των ανταλλακτικών μεγαλώνει, αυτά αρχίζουν να φθείρονται και το ποσοστό αστοχιών αυξάνεται και πάλι Με την εφαρμογή διαφορετικών στατιστικών κατανομών σε κάθε μία από αυτές τις τρεις αιτίες αστοχίας, οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν μια εικόνα της πιθανότητας αστοχίας ενός συγκεκριμένου τύπου εξαρτήματος σε οποιοδήποτε σημείο στη ζωή του.

Στη συνέχεια, μπορούν να δημιουργήσουν ένα κατάλληλο επίπεδο συντήρσης για το εν λόγω εξάρτημα και να θέσουν στόχους αποθέματος για την επίτευξη αυτού του επιπέδου, δεδομένης της πιθανότητας αστοχίας και του χρόνου που απαιτείται για την απόκτηση επιπλέον ανταλλακτικών από τον αρχικό προμηθευτή. Το σωστό επίπεδο συντήρησης θα εξαρτάται από την τιμή του ανταλλακτικού και την κρισιμότητα του στοιχείου του ενεργητικού. Μια πιθανότητα 10% έλλειψης αποθέματος για ένα μοτέρ που θέτει σε λειτουργία έναν από τους έξι εξαεριστήρες σε ένα κτίριο, μπορεί να μην δημιουργήσει σημαντικό πρόβλημα, για παράδειγμα. Ένα πανομοιότυπο μοτέρ που χρησιμοποιείται για τη λειτουργία ενός ζωτικής σημασίας μηχανήματος παραγωγής, ωστόσο, απαιτεί πολύ υψηλότερο επίπεδο διαθεσιμότητας.

Η τελευταία κατηγορία, τα ανταλλακτικά ασφάλειας, απαιτούν μια πολύ διαφορετική προσέγγιση. Αυτά είναι συνήθως εξαρτήματα υψηλής αξίας, για σημαντικά στοιχεία ενεργητικού, με πολύ μεγάλους χρόνους παράδοσης. Η ανάλυση του ιστορικού κατανάλωσης δεν βοηθά στον καθορισμό των επιπέδων αποθεμάτων για τα εν λόγω εξαρτήματα, δεδομένου ότι η εταιρεία μπορεί να έχει καταναλώσει ελάχιστα, ή και κανένα τέτοιο ανταλλακτικό στο παρελθόν. Ομοίως, είναι πολύ δύσκολο να γίνουν ουσιαστικές εκτιμήσεις του κινδύνου αστοχίας ενός εξαρτήματος στο μέλλον. Ένας πολύ καλός τρόπος λήψης αποφάσεων σχετικά με αυτά τα είδη ανταλλακτικών είναι η χρήση μιας προσέγγισης «απόδοσης της επένδυσης» (ROI) για τον ορισμό προτεραιοτήτων ως προς τις δαπάνες.

Για να γίνει αυτό, η εταιρεία υπολογίζει τον πιθανό οικονομικό αντίκτυπο του εξαρτήματος που παρουσιάζει αστοχία χωρίς να υπάρχει άμεση διαθέσιμη αντικατάσταση, πολλαπλασιάζοντας το κόστος της χαμένης παραγωγής με τον χρόνο που απαιτείται για την απόκτηση νέου ανταλλακτικού, και διαιρώντας αυτόν τον αριθμό με το κόστος διατήρησης ενός ανταλλακτικού στο απόθεμα. Αυτοί οι υπολογισμοί της ROI επιτρέπουν στην εταιρεία να ορίζει την προτεραιότητα των δαπανών της για τα ανταλλακτικά ασφάλειας. Μπορεί, για παράδειγμα, να αποφασίσει να τηρεί στο απόθεμα μόνο ανταλλακτικά πάνω από ένα ορισμένο επίπεδο της ROI ή μπορεί να διαθέσει έναν σταθερό προϋπολογισμό για τα ανταλλακτικά ασφάλειας, ξεκινώντας με τα στοιχεία που έχουν υψηλότερη ROI και προχωρώντας προς τα κάτω στη λίστα, μέχρι να εξαντληθεί ο προϋπολογισμός.

Βάση για συνεχή βελτίωση
Η επίτευξη των σωστών επιπέδων αποθέματος ανταλλακτικών συνήθως παρέχει σημαντικές βελτιώσεις, τόσο από άποψη κόστους, όσο και από άποψη διαθεσιμότητας των στοιχείων ενεργητικού. Για τις καλύτερες εταιρείες, όμως, αυτό είναι μόνο η αρχή. Παρακολουθούν την κατανάλωση του εξαρτήματος σε συνεχή βάση, ώστε να εντοπίσουν τυχόν εξαιρέσεις που μπορεί να υποδεικνύουν ένα υφιστάμενο πρόβλημα στα στοιχεία ενεργητικού ή στις πρακτικές λειτουργίας. Εάν ένα συγκεκριμένο μηχάνημα αρχίσει να βιώνει έναν απροσδόκητα υψηλό αριθμό αστοχιών ρουλεμάν σε πρώιμο στάδιο της ζωής του, αυτό θα μπορούσε να υποδεικνύει πρόβλημα ακατάλληλης συναρμολόγησης ή λίπανσης. Ο εντοπισμός των τάσεων αυτών στην κατανάλωση εξαρτημάτων επιτρέπει στην εταιρεία να ξεκινήσει προσπάθειες ανάλυσης της αιτίας, ώστε να κατανοήσει και να διορθώσει την πηγή του προβλήματος.

Μια παρόμοια προσέγγιση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ιεράρχηση των προσπαθειών βελτίωσης της αξιοπιστίας. Εάν ένα συγκεκριμένο μηχάνημα ή μια κατηγορία εξαρτημάτων συμβάλλει δυσανάλογα στις δαπάνες αναλώσιμων ή λειτουργικών ανταλλακτικών, η εταιρεία μπορεί να επιλέξει να ξεκινήσει μια προσπάθεια βελτίωσης της απόδοσης και της αξιοπιστίας του συγκεκριμένου μηχανήματος. Εναλλακτικά, μπορεί να εξετάσει τη λύση της εγκατάστασης τεχνολογίας παρακολούθησης κατάστασης, ώστε να διασφαλίσει την έγκαιρη διάγνωση των προβλημάτων, ή θα μπορούσε να επιλέξει να επενδύσει σε εναλλακτικές τεχνολογίες που προσφέρουν μεγαλύτερη αξιοπιστία.

Οι προσπάθειες αυτές οδηγούν σε έναν «ενάρετο κύκλο». Καθώς η αξιοπιστία του μηχανήματος βελτιώνεται και η κατανάλωση ανταλλακτικών μειώνεται, οι εταιρείες μπορούν να τροποποιήσουν αναλόγως τις παραμέτρους των αποθεμάτων τους, αποδεσμεύοντας περαιτέρω κεφάλαια και μειώνοντας το κόστος. Και καθώς τα συνολικά μοτίβα χρήσης αλλάζουν, γίνεται πιο εύκολο να εντοπιστούν οι υπόλοιπες ακραίες τιμές, βοηθώντας στην επικέντρωση στις μελλοντικές προσπάθειες βελτίωσης.

Βοήθεια από τους ειδικούς
Ενώ τα οφέλη από την καλύτερη διαχείριση των ανταλλακτικών είναι συνήθως μεγάλα, το ταξίδι προς επιδόσεις παγκόσμιας κλάσης μπορεί να είναι προκλητικό. Για να βοηθήσει τις εταιρείες στο ταξίδι αυτό, η SKF ανέπτυξε την υπηρεσία Διαχείρισης και Βελτιστοποίησης Αποθέματος Ανταλλακτικών (Spares Inventory Management and Optimization – SIMO). Θεμελιωμένη σε περισσότερα από 100 χρόνια βαθιάς εμπειρίας στη διαχείριση της απόδοσης του περιστρεφόμενου εξοπλισμού και στοιχείων του ενεργητικού, τη διαχείριση της διάρκειας ζωής ρουλεμάν και τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, η SIMO παρέχει μια δομημένη διαδικασία που αποσκοπεί στην καθοδήγηση και τη στήριξη των επιχειρήσεων σε κάθε βήμα αυτού του ταξιδιού.

Η SIMO αποτελεί μια διαδικασία τεσσάρων φάσεων, που περιλαμβάνει τόσο την πτυχή της ζήτησης, όσο και της προσφοράς της διαχείρισης ανταλλακτικών Περιλαμβάνει ταυτοποίηση και καταλογογράφηση ανταλλακτικών, την πρόβλεψη της κατανάλωσης, εξορθολογισμό των αποθεμάτων και συνεχή βελτιστοποίηση αυτών.

Εκτός από την ενδελεχή και αποδεδειγμένη αυτή διεργασία, η SKF φέρνει σημαντική τεχνογνωσία στην υπηρεσία SIMO. Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τυποποιημένα πρότυπα ανταλλακτικών για πολλούς κοινούς τύπους στοιχείων του ενεργητικού, για παράδειγμα, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη μιας ισχυρής βάσης δεδομένων ανταλλακτικών. Η SKF έχει επίσης δημιουργήσει μια λεπτομερή βάση δεδομένων συγκριτικής αξιολόγησης των επιδόσεων του εξοπλισμού σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών, βοηθώντας τις εταιρείες να διαλέγουν τα σωστά μοντέλα πρόβλεψης και να εντοπίζουν τους τομείς όπου η αξιοπιστία του δικού τους εξοπλισμού ή η τυπική διάρκεια ζωής των ανταλλακτικών τους δεν ανταποκρίνεται στα πρότυπα του κλάδου.

Η SIMO συνδυάζεται επίσης άψογα με άλλες υπηρεσίες της SKF, που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν τις εταιρείες να ελαχιστοποιήσουν το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας των στοιχείων του ενεργητικού τους. Αντί να αγοράζουν μεμονωμένα ρουλεμάν, για παράδειγμα, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το κόνσεπτ «Ρουλεμάν για μια ζωή» της SKF, όπου συμφωνούν μια τιμή με βάση τη συνολική διάρκεια ζωής του στοιχείου του ενεργητικού. Έπειτα, η SKF προμηθεύει τα ανταλλακτικά, όπως απαιτείται κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος, με τους υπολογισμούς της SIMO να βοηθούν στον καθορισμό των κατάλληλων αποθεμάτων. Ομοίως, τα SKF Logistics Services μπορούν να χρησιμοποιούν τα ίδια δεδομένα για τη διαχείριση των αποθεμάτων ανταλλακτικών των πελατών με βάση τις προμήθειες που αποστέλλει. Και για κάθε πελάτη, το παγκόσμιο δίκτυο διανομής της SKF εξασφαλίζει ότι υπάρχει πάντα ένας τεράστιος αριθμός ανταλλακτικών, άμεσα διαθέσιμος ή με σύντομους χρόνους παράδοσης, μειώνοντας έτσι τις ποσότητες εξαρτημάτων που χρειάζεται για διαθέτουν σε απόθεμα.

Κάθε ταξίδι πρέπει να ξεκινήσει με τα σωστά πρώτα βήματα. Για να βοηθήσει τις εταιρείες να εκτιμήσουν την πιθανή αξία μιας στροφής προς πρακτικές παγκόσμιας κλάσης, η SKF έχει επίσης αναπτύξει το εργαλείο CNA-SIMO (Ανάλυση Αναγκών Πελάτη – SIMO), ένα απλό αλλά λεπτομερές εργαλείο ανάλυσης αναγκών, που επιτρέπει στις εταιρείες να κατανοήσουν την τρέχουσα ωριμότητα των διαδικασιών τους για τη διαχείριση των ανταλλακτικών και τις βασικές ευκαιρίες βελτίωσης.
Από τη στιγμή που γνωρίζει ποια εξαρτήματα απαιτεί κάθε στοιχείο του ενεργητικού της, μια εταιρεία πρέπει να αποφασίσει πόσα τεμάχια από κάθε ανταλλακτικό θα πρέπει να τηρεί στο απόθεμά της. Για να το κάνει σωστά, θα πρέπει να έχει κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο ποικίλλουν τα πρότυπα ζήτησης, ανάλογα με τη φύση του ανταλλακτικού, καθώς και την κρισιμότητα του στοιχείου του ενεργητικού στο οποίο αντιστοιχεί το εκάστοτε ανταλλακτικό.

Η ζήτηση για ανταλλακτικά εμπίπτει σε τρεις βασικές κατηγορίες: αναλώσιμα ανταλλακτικά, λειτουργικά ανταλλακτικά και ανταλλακτικά ασφαλείας, και οι καλύτερες στρατηγικές πρόβλεψης για καθεμία από τις κατηγορίες αυτές διαφέρουν.

Αναλώσιμα ανταλλακτικά είναι στοιχεία όπως τα φίλτρα και τα λιπαντικά. Συνήθως, αυτά είναι αντικείμενα χαμηλότερου κόστους που χρησιμοποιούνται σε πολύ μεγάλους αριθμούς. Όταν οι εταιρείες εξετάζουν τα ιστορικά κατανάλωσης ανταλλακτικών όπως αυτά, παρατηρούν σχετικά σταθερά επίπεδα ζήτησης με την πάροδο του χρόνου. Ο καθορισμός του βέλτιστου επιπέδου αποθεμάτων για τα ανταλλακτικά αυτά είναι θέμα καθορισμού της ποσότητας που απαιτείται για την κάλυψη του συνολικού μέσου επιπέδου ζήτησης, προσαυξημένης κατά ένα κατάλληλο απόθεμα ασφαλείας. Η ποσότητα αυτή μπορεί έπειτα να τελειοποιηθεί λαμβάνοντας υπόψη τις εποχιακές διακυμάνσεις της ζήτησης, καθώς τα πρότυπα παραγωγής μεταβάλλονται, και να ενημερώνεται μακροπρόθεσμα, καθώς η εταιρεία εφαρμόζει αλλαγές στη βάση στοιχείων του ενεργητικού της.

Τα λειτουργικά ανταλλακτικά είναι αντικείμενα όπως οι ανεμιστήρες και οι κινητήρες, για τα οποία η ζήτηση είναι διακοπτόμενη και απρόβλεπτη. Ο καθορισμός του βέλτιστου επιπέδου αποθέματος για αυτά τα ανταλλακτικά απαιτεί μια πιο εξελιγμένη στατιστική προσέγγιση. Με την ανάλυση του ιστορικού χρήσης, οι εταιρείες μπορούν να κατανοήσουν τόσο τη μέση κατανάλωση αυτών των ανταλλακτικών, όσο και τη μεταβλητότητά της. Μπορούν επίσης να αποκτήσουν μια εικόνα της μέσης, της ελάχιστης και της μέγιστης διάρκειας ζωής των ανταλλακτικών σε λειτουργία.

Στην πράξη, η διάρκεια ζωής των λειτουργικών ανταλλακτικών ακολουθεί συνήθως μια καμπύλη «μπανιέρας». Ορισμένα ανταλλακτικά παρουσιάζουν αστοχία νωρίς, συνήθως ως αποτέλεσμα ελαττωμάτων στην κατασκευή ή την τοποθέτηση. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, οι πρώιμες αστοχίες εκμηδενίζονται και το ποσοστό των αστοχιών πέφτει σε ένα χαμηλό επίπεδο, το οποίο αντιπροσωπεύει τυχαία μεμονωμένα περιστατικά. Στο τέλος, καθώς η ηλικία των ανταλλακτικών μεγαλώνει, αυτά αρχίζουν να φθείρονται και το ποσοστό αστοχιών αυξάνεται και πάλι Με την εφαρμογή διαφορετικών στατιστικών κατανομών σε κάθε μία από αυτές τις τρεις αιτίες αστοχίας, οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν μια εικόνα της πιθανότητας αστοχίας ενός συγκεκριμένου τύπου εξαρτήματος σε οποιοδήποτε σημείο στη ζωή του.

Στη συνέχεια, μπορούν να δημιουργήσουν ένα κατάλληλο επίπεδο συντήρσης για το εν λόγω εξάρτημα και να θέσουν στόχους αποθέματος για την επίτευξη αυτού του επιπέδου, δεδομένης της πιθανότητας αστοχίας και του χρόνου που απαιτείται για την απόκτηση επιπλέον ανταλλακτικών από τον αρχικό προμηθευτή. Το σωστό επίπεδο συντήρησης θα εξαρτάται από την τιμή του ανταλλακτικού και την κρισιμότητα του στοιχείου του ενεργητικού. Μια πιθανότητα 10% έλλειψης αποθέματος για ένα μοτέρ που θέτει σε λειτουργία έναν από τους έξι εξαεριστήρες σε ένα κτίριο, μπορεί να μην δημιουργήσει σημαντικό πρόβλημα, για παράδειγμα. Ένα πανομοιότυπο μοτέρ που χρησιμοποιείται για τη λειτουργία ενός ζωτικής σημασίας μηχανήματος παραγωγής, ωστόσο, απαιτεί πολύ υψηλότερο επίπεδο διαθεσιμότητας.

Η τελευταία κατηγορία, τα ανταλλακτικά ασφάλειας, απαιτούν μια πολύ διαφορετική προσέγγιση. Αυτά είναι συνήθως εξαρτήματα υψηλής αξίας, για σημαντικά στοιχεία ενεργητικού, με πολύ μεγάλους χρόνους παράδοσης. Η ανάλυση του ιστορικού κατανάλωσης δεν βοηθά στον καθορισμό των επιπέδων αποθεμάτων για τα εν λόγω εξαρτήματα, δεδομένου ότι η εταιρεία μπορεί να έχει καταναλώσει ελάχιστα, ή και κανένα τέτοιο ανταλλακτικό στο παρελθόν. Ομοίως, είναι πολύ δύσκολο να γίνουν ουσιαστικές εκτιμήσεις του κινδύνου αστοχίας ενός εξαρτήματος στο μέλλον. Ένας πολύ καλός τρόπος λήψης αποφάσεων σχετικά με αυτά τα είδη ανταλλακτικών είναι η χρήση μιας προσέγγισης «απόδοσης της επένδυσης» (ROI) για τον ορισμό προτεραιοτήτων ως προς τις δαπάνες.

Για να γίνει αυτό, η εταιρεία υπολογίζει τον πιθανό οικονομικό αντίκτυπο του εξαρτήματος που παρουσιάζει αστοχία χωρίς να υπάρχει άμεση διαθέσιμη αντικατάσταση, πολλαπλασιάζοντας το κόστος της χαμένης παραγωγής με τον χρόνο που απαιτείται για την απόκτηση νέου ανταλλακτικού, και διαιρώντας αυτόν τον αριθμό με το κόστος διατήρησης ενός ανταλλακτικού στο απόθεμα. Αυτοί οι υπολογισμοί της ROI επιτρέπουν στην εταιρεία να ορίζει την προτεραιότητα των δαπανών της για τα ανταλλακτικά ασφάλειας. Μπορεί, για παράδειγμα, να αποφασίσει να τηρεί στο απόθεμα μόνο ανταλλακτικά πάνω από ένα ορισμένο επίπεδο της ROI ή μπορεί να διαθέσει έναν σταθερό προϋπολογισμό για τα ανταλλακτικά ασφάλειας, ξεκινώντας με τα στοιχεία που έχουν υψηλότερη ROI και προχωρώντας προς τα κάτω στη λίστα, μέχρι να εξαντληθεί ο προϋπολογισμός.

Βάση για συνεχή βελτίωση
Η επίτευξη των σωστών επιπέδων αποθέματος ανταλλακτικών συνήθως παρέχει σημαντικές βελτιώσεις, τόσο από άποψη κόστους, όσο και από άποψη διαθεσιμότητας των στοιχείων ενεργητικού. Για τις καλύτερες εταιρείες, όμως, αυτό είναι μόνο η αρχή. Παρακολουθούν την κατανάλωση του εξαρτήματος σε συνεχή βάση, ώστε να εντοπίσουν τυχόν εξαιρέσεις που μπορεί να υποδεικνύουν ένα υφιστάμενο πρόβλημα στα στοιχεία ενεργητικού ή στις πρακτικές λειτουργίας. Εάν ένα συγκεκριμένο μηχάνημα αρχίσει να βιώνει έναν απροσδόκητα υψηλό αριθμό αστοχιών ρουλεμάν σε πρώιμο στάδιο της ζωής του, αυτό θα μπορούσε να υποδεικνύει πρόβλημα ακατάλληλης συναρμολόγησης ή λίπανσης. Ο εντοπισμός των τάσεων αυτών στην κατανάλωση εξαρτημάτων επιτρέπει στην εταιρεία να ξεκινήσει προσπάθειες ανάλυσης της αιτίας, ώστε να κατανοήσει και να διορθώσει την πηγή του προβλήματος.

Μια παρόμοια προσέγγιση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ιεράρχηση των προσπαθειών βελτίωσης της αξιοπιστίας. Εάν ένα συγκεκριμένο μηχάνημα ή μια κατηγορία εξαρτημάτων συμβάλλει δυσανάλογα στις δαπάνες αναλώσιμων ή λειτουργικών ανταλλακτικών, η εταιρεία μπορεί να επιλέξει να ξεκινήσει μια προσπάθεια βελτίωσης της απόδοσης και της αξιοπιστίας του συγκεκριμένου μηχανήματος. Εναλλακτικά, μπορεί να εξετάσει τη λύση της εγκατάστασης τεχνολογίας παρακολούθησης κατάστασης, ώστε να διασφαλίσει την έγκαιρη διάγνωση των προβλημάτων, ή θα μπορούσε να επιλέξει να επενδύσει σε εναλλακτικές τεχνολογίες που προσφέρουν μεγαλύτερη αξιοπιστία.

Οι προσπάθειες αυτές οδηγούν σε έναν «ενάρετο κύκλο». Καθώς η αξιοπιστία του μηχανήματος βελτιώνεται και η κατανάλωση ανταλλακτικών μειώνεται, οι εταιρείες μπορούν να τροποποιήσουν αναλόγως τις παραμέτρους των αποθεμάτων τους, αποδεσμεύοντας περαιτέρω κεφάλαια και μειώνοντας το κόστος. Και καθώς τα συνολικά μοτίβα χρήσης αλλάζουν, γίνεται πιο εύκολο να εντοπιστούν οι υπόλοιπες ακραίες τιμές, βοηθώντας στην επικέντρωση στις μελλοντικές προσπάθειες βελτίωσης.

Βοήθεια από τους ειδικούς
Ενώ τα οφέλη από την καλύτερη διαχείριση των ανταλλακτικών είναι συνήθως μεγάλα, το ταξίδι προς επιδόσεις παγκόσμιας κλάσης μπορεί να είναι προκλητικό. Για να βοηθήσει τις εταιρείες στο ταξίδι αυτό, η SKF ανέπτυξε την υπηρεσία Διαχείρισης και Βελτιστοποίησης Αποθέματος Ανταλλακτικών (Spares Inventory Management and Optimization – SIMO). Θεμελιωμένη σε περισσότερα από 100 χρόνια βαθιάς εμπειρίας στη διαχείριση της απόδοσης του περιστρεφόμενου εξοπλισμού και στοιχείων του ενεργητικού, τη διαχείριση της διάρκειας ζωής ρουλεμάν και τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, η SIMO παρέχει μια δομημένη διαδικασία που αποσκοπεί στην καθοδήγηση και τη στήριξη των επιχειρήσεων σε κάθε βήμα αυτού του ταξιδιού.

Η SIMO αποτελεί μια διαδικασία τεσσάρων φάσεων, που περιλαμβάνει τόσο την πτυχή της ζήτησης, όσο και της προσφοράς της διαχείρισης ανταλλακτικών Περιλαμβάνει ταυτοποίηση και καταλογογράφηση ανταλλακτικών, την πρόβλεψη της κατανάλωσης, εξορθολογισμό των αποθεμάτων και συνεχή βελτιστοποίηση αυτών.

Εκτός από την ενδελεχή και αποδεδειγμένη αυτή διεργασία, η SKF φέρνει σημαντική τεχνογνωσία στην υπηρεσία SIMO. Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τυποποιημένα πρότυπα ανταλλακτικών για πολλούς κοινούς τύπους στοιχείων του ενεργητικού, για παράδειγμα, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη μιας ισχυρής βάσης δεδομένων ανταλλακτικών. Η SKF έχει επίσης δημιουργήσει μια λεπτομερή βάση δεδομένων συγκριτικής αξιολόγησης των επιδόσεων του εξοπλισμού σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών, βοηθώντας τις εταιρείες να διαλέγουν τα σωστά μοντέλα πρόβλεψης και να εντοπίζουν τους τομείς όπου η αξιοπιστία του δικού τους εξοπλισμού ή η τυπική διάρκεια ζωής των ανταλλακτικών τους δεν ανταποκρίνεται στα πρότυπα του κλάδου.

Η SIMO συνδυάζεται επίσης άψογα με άλλες υπηρεσίες της SKF, που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν τις εταιρείες να ελαχιστοποιήσουν το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας των στοιχείων του ενεργητικού τους. Αντί να αγοράζουν μεμονωμένα ρουλεμάν, για παράδειγμα, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το κόνσεπτ «Ρουλεμάν για μια ζωή» της SKF, όπου συμφωνούν μια τιμή με βάση τη συνολική διάρκεια ζωής του στοιχείου του ενεργητικού. Έπειτα, η SKF προμηθεύει τα ανταλλακτικά, όπως απαιτείται κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος, με τους υπολογισμούς της SIMO να βοηθούν στον καθορισμό των κατάλληλων αποθεμάτων. Ομοίως, τα SKF Logistics Services μπορούν να χρησιμοποιούν τα ίδια δεδομένα για τη διαχείριση των αποθεμάτων ανταλλακτικών των πελατών με βάση τις προμήθειες που αποστέλλει. Και για κάθε πελάτη, το παγκόσμιο δίκτυο διανομής της SKF εξασφαλίζει ότι υπάρχει πάντα ένας τεράστιος αριθμός ανταλλακτικών, άμεσα διαθέσιμος ή με σύντομους χρόνους παράδοσης, μειώνοντας έτσι τις ποσότητες εξαρτημάτων που χρειάζεται για διαθέτουν σε απόθεμα.

Κάθε ταξίδι πρέπει να ξεκινήσει με τα σωστά πρώτα βήματα. Για να βοηθήσει τις εταιρείες να εκτιμήσουν την πιθανή αξία μιας στροφής προς πρακτικές παγκόσμιας κλάσης, η SKF έχει επίσης αναπτύξει το εργαλείο CNA-SIMO (Ανάλυση Αναγκών Πελάτη – SIMO), ένα απλό αλλά λεπτομερές εργαλείο ανάλυσης αναγκών, που επιτρέπει στις εταιρείες να κατανοήσουν την τρέχουσα ωριμότητα των διαδικασιών τους για τη διαχείριση των ανταλλακτικών και τις βασικές ευκαιρίες βελτίωσης.