• 0

Η νέα σειρά SKF SYSTEM 24 TLSD προσφέρει απλή, αυτόματη λίπανση

Σειρά ηλεκτρομηχανικών αυτόματων λιπαντήρων ενός σημείου SKF SYSTEM 24 TLSD

Οι γρασαδόροι της σειράς TLSD είναι ηλεκτρομηχανικοί αυτόματοι λιπαντήρες ενός σημείου, που παρέχουν λίπανση απευθείας ή εξ αποστάσεως. Σειρά ηλεκτρομηχανικών αυτόματων λιπαντήρων ενός σημείου SKF SYSTEM 24 TLSD

Γκέτεμποργκ, 15 Νοεμβρίου 2013: Η SKF παρουσιάζει τη νέα σειρά SKF SYSTEM 24 TLSD ηλεκτρομηχανικών αυτόματων λιπαντήρων. Οι νέοι γρασαδόροι είναι αξιόπιστοι, τοποθετούνται εύκολα και είναι κατάλληλοι για ευρύ φάσμα εφαρμογών λίπανσης, για χρήση σε ποικίλο εξοπλισμό, από αντλίες και ανεμιστήρες έως μεταφορικούς ιμάντες, κυλιόμενες σκάλες και γερανούς.

Η στιβαρή κατασκευή του νέου λιπαντήρα TLSD είναι ιδιαιτέρως κατάλληλη για χρήση σε εφαρμογές με έντονους κραδασμούς ή μεταβλητή θερμοκρασία λειτουργίας. Επίσης, διατίθεται ειδική έκδοση για χρήση σε χαμηλές θερμοκρασίες. Σε κάθε περίπτωση, το προϊόν αποτελεί αποτελεσματική λύση για τη λίπανση ρουλεμάν, αξόνων και κεφαλών, συμβάλλοντας στην επιμήκυνση της διάρκειας ζωής των μηχανημάτων καθώς και στη μείωση του κόστους συντήρησης.

“Ο γρασαδόρος TLSD είναι ένα αξιόπιστο και εύκολο στη χρήση προϊόν. Χάρη στο διαφανές δοχείο, μπορεί να ελεγχθεί η κατάσταση γρήγορα με μια ματιά, ενώ η προγραμματιζόμενη μονάδα κίνησης, με οθόνη LED μεγαλύτερης ευκρίνειας, προσφέρει περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη ευελιξία από τις ανταγωνιστικές διατάξεις”, λέει ο Guus Willems, Μηχανικός Ανάπτυξης Προϊόντων στην SKF.

Η σειρά TLSD περιλαμβάνει αυτόνομες συσκευές που αποτελούνται από το δοχείο του λιπαντικού και μια μονάδα με μπαταρία που μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να παρέχει λιπαντικό ανά μηνιαία διαστήματα που μπορούν να ρυθμιστούν. Η σύνδεση σε κάθε μηχάνημα πραγματοποιείται είτε με απευθείας τοποθέτηση είτε μέσω γραμμής τροφοδοσίας, που καταλήγουν σε τυπικό σπείρωμα G1/4.

Το δοχείο παρέχεται σε δύο μεγέθη (125 ml και 250 ml) με λάδι ή γράσο υψηλής απόδοσης με προδιαγραφές SKF. Η μέγιστη πίεση λειτουργίας είναι 5 bar.

Η μονάδα κίνησης διαθέτει απλό περιστροφικό διακόπτη, που προφυλάσσεται με διαφανές πλαστικό καπάκι και προσφέρει δυνατότητα προγραμματισμού του TLSD ώστε να παρέχει λιπαντικό σε επιλεγμένα διαστήματα. Επίσης, η οθόνη LED με πράσινη-πορτοκαλί-κόκκινη φωτεινή ένδειξη, που είναι ορατή από όλες τις γωνίες, δείχνει καθαρά την κατάσταση λειτουργίας της διάταξης.


  • 0

Βιομηχανικοί ανεμιστήρες

Category : Νέα

Οι προκλήσεις της κυκλοφορίας

Τα ρουλεμάν των βιομηχανικών ανεμιστήρων λειτουργούν με υψηλές ταχύτητες και σχετικά μικρά ακτινικά φορτία. Μπορεί επίσης να λειτουργούν σε ακραίες θερμοκρασίες, υψηλές και χαμηλές, καθώς και σε απρόσιτες θέσεις. Αρκετά συχνά, η παροχή αέρα χρησιμοποιείται για τη μεταφορά υλικών. Με την πάροδο του χρόνου, τα υλικά συσσωρεύονται πάνω στην πτερωτή, προκαλώντας αστάθεια και, εν τέλει, μείωση του χρόνου λειτουργίας και της διάρκειας ζωής του ανεμιστήρα.

Η Π. Κ. Δονούπογλου Α.Ε. μπορεί να βοηθήσει με ειδικά ρουλεμάν ,έδρανα, ιμάντες και λιπαντικά.

Λόγω αυτών των απαιτητικών συνθηκών λειτουργίας, τα ρουλεμάν για ανεμιστήρες πρέπει να ανταποκρίνονται σε υψηλές επιδόσεις.  Τα προϊόντα μας μπορούν να τις χειριστούν.  Με βάση τη μεγάλη εμπειρία της, τόσο η SKF όσο και η Koyo έχουν αναπτύξει μια σειρά λύσεων για βιομηχανικούς ανεμιστήρες και συστήματα θέρμανσης, αερισμού και κλιματισμού. Οι λύσεις αυτές βοηθούν στη βελτίωση της σχέσης κόστους/απόδοσης και εξασφαλίζουν απρόσκοπτη λειτουργία.

 

SKF_authorized       koyo-box        Goodyear-logo      guide tengtools1 lbrador_logo spm_logo

                                           Πλήρες πρόγραμμα ρουλεμάν, εδράνων, διαγνωστικών εργαλείων και οργάνων, ιμάντων και λιπαντικών, εργαλείων χειρός και ειδών ατομικής προστασίας

  • 0

Η επαγωγική θέρμανση έχει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τις άλλες μεθόδους θέρμανσης ρουλεμάν

SKF induction heaters for mounting of bearings and components

Heating methods - Open flame

Η χρήση ανοικτής φλόγας (A) για την θέρμανση ρουλεμάν είναι όχι μόνο ανεπαρκής και ανεξέλεγκτη, αλλά και καταλήγει πολύ συχνά σε βλάβη του ρουλεμάν.
Αυτή η μέθοδος δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται.
Heating methods - Oil bath

Μπάνια λαδιού (B) επίσης χρησιμοποιούνται αρκετές φορές για την θέρμανση ρουλεμάν. Χρειάζονται όμως πολύ ώρα για να φτάσουν στην επιθυμητή θερμοκρασία και είναι δύσκολος ο έλεγχος της πραγματικής θερμοκρασίας του ρουλεμάν.  Η δε ενεργειακή κατανάλωση είναι σημαντική σε σχέση με έναν επαγωγικό θερμαντήρα. Ο κίνδυνος επιμόλυνσης του ρουλεμάν από ακάθαρτα λάδια είναι σημαντικός και μπορεί να οδηγήσει  σε πρόωρη αστοχία του ρουλεμάν. Επιπλέον ο χειρισμός θερμών και μέσα στα λάδια ρουλεμάν εγκυμονεί κινδύνους για τον χειριστή.

 

Heating methods - Oven
Φούρνοι (C) και άλλες θερμαινόμενες επιφάνειες χρησιμοποιούνται συχνά για μαζική θέρμανση μικρών ρουλεμάν και αυτή είναι μια αποδεκτή μέθοδος. Παρόλα αυτά για μεγαλύτερα ρουλεμάν, η χρήση φούρνων και θερμαινόμενων επιφανειών είναι αρκετά ανεπαρκής και χρονοβόρα μέθοδος, ενώ μπορεί και να παρουσιάσει σοβαρούς κινδύνους τραυματισμού στον χειριστή.

 

Heating methods - Induction heatingοι επαγωγικοί θερμαντήρες  (D) είναι η σύγχρονη, ασφαλής και αποτελεσματική μέθοδος θέρμανσης ρουλεμάν. Στην πράξη είναι γενικά ταχύτερη, καθαρότερη, σωστά ελεγχόμενη και πιο εύκολη στην χρήση μέθοδος θέρμανσης ρουλεμάν.

  • 0

Αύξηση της απόδοσης, μείωση της κατανάλωσης ενέργειας

Σήμερα, η SKF εστιάζει στην ανάπτυξη τεχνολογιών που μειώνουν τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο ενός προϊόντος κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του, τόσο στο πλαίσιο των δικών μας λειτουργιών όσο και του πελάτη. Η σειρά προϊόντων SKF BeyondZero είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα της προσφοράς της SKF σε αυτόν τον τομέα.

Κατά τη διάρκεια του περασμένου αιώνα, η SKF ανέπτυξε μια μοναδική κατανόηση του τρόπου αλληλεπίδρασης των μηχανικών εξαρτημάτων και των βιομηχανικών διεργασιών. Τώρα η γνώση αυτή διατίθεται προκειμένου να διευκολυνθούν οι πελάτες στην επίτευξη των στόχων τους – να αυξήσουν το κέρδος, την παραγωγικότητα και/ή τη βιωσιμότητα της επιχείρησής τους. Αυτό ονομάζει η SKF  power of knowledge engineering.

“Read More”

  • 0

Το SKF TKTL 40 κάνει τη μέτρηση της θερμοκρασίας πιο ασφαλή και πιο αποτελεσματική

Category : Νέα

Η SKF παρουσίασε στην αγορά το SKF TKTL 40 – ένα φορητό θερμόμετρο υπερύθρων που καταγράφει τη θερμοκρασία, μαζί με φωτογραφία ή βίντεο, επιτρέποντας έτσι ασφαλείς και αποτελεσματικές μετρήσεις από απόσταση.

Η SKF παρουσίασε στην αγορά το SKF TKTL 40, ένα φορητό, ελαφρύ, πολυλειτουργικό όργανο για τη μέτρηση της θερμοκρασίας από απόσταση. Το SKF TKTL 40 είναι το μοναδικό θερμόμετρο υπερύθρων στην κατηγορία του που μπορεί να λάβει φωτογραφίες και βίντεο, εμφανίζοντας τις μετρήσεις θερμοκρασίας, επιτρέποντας έτσι στους μηχανικούς να μετρούν τις επιφανειακές θερμοκρασίες με μεγαλύτερη ευκολία και ασφάλεια.

Τυχόν αδυναμία ανίχνευσης μη φυσιολογικών θερμοκρασιών μπορεί να προκαλέσει απρογραμμάτιστη διακοπή της λειτουργίας των μηχανημάτων ενώ οι υψηλές θερμοκρασίες μπορούν να προκαλέσουν ζημιά στα λιπαντικά και τα ρουλεμάν. Το SKF TKTL 40 προσφέρει στους τεχνικούς ένα εύκολο στη χρήση θερμόμετρο ακριβείας, με το οποίο μπορούν να αποτρέψουν τέτοια προβλήματα και να μετρούν τη θερμοκρασία με ασφάλεια.

“Το θερμόμετρο υπερύθρων TKTL 40 της SKF είναι ένα εξαιρετικά πολυλειτουργικό όργανο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους τεχνικούς συντήρησης καθώς και από τους επαγγελματίες των συστημάτων θέρμανσης, αερισμού και κλιματισμού. Με δυνατότητα λήψης φωτογραφιών και βίντεο, το TKTL 40 επιτρέπει τον έλεγχο και την κοινή χρήση των ενδείξεων, βοηθώντας ολόκληρη την ομάδα να έχει απευθείας οπτική εικόνα της κατάστασης”, λέει ο Jens Kammann, Product Manager της SKF.

Το SKF TKTL 40 επιτρέπει την ταυτόχρονη μέτρηση και ένδειξη αρκετών περιβαλλοντικών μεγεθών, καθιστώντας τη συσκευή ιδανική για τους επαγγελματίες των συστημάτων HVAC. Όλα τα στοιχεία των μετρήσεων που πραγματοποιούνται, συμπεριλαμβανομένων περιβαλλοντικών μεγεθών, όπως θερμοκρασία περιβάλλοντος, σημείο δρόσου, θερμοκρασία υγρού βολβού και σχετική υγρασία, μπορούν να αποθηκευθούν, να ανακληθούν και να εξαχθούν σε Η/Υ.

Με λόγο απόστασης προς μέγεθος στόχου 50:1, το SKF TKTL 40 επιτρέπει μετρήσεις θερμοκρασίας με ακρίβεια σε πολύ μικρές επιφάνειες, ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις μέτρησης. Επίσης, ο μεταβλητός συντελεστής ακτινοβολίας, με δυνατότητα επιλογής από το χρήστη μεταξύ 0,1 και 1,0, επιτρέπει τη μέτρηση θερμοκρασίας με ακρίβεια στις περισσότερες επιφάνειες. Ο χρήστης απλώς στοχεύει και τραβά τη σκανδάλη και η θερμοκρασία εμφανίζεται στην οθόνη ενώ δύο σημεία laset υποδεικνύουν την περιοχή μέτρησης. Επίσης, το TKTL 40 παρέχεται με αισθητήρα, επιτρέποντας έτσι την ταυτόχρονη μέτρηση της θερμοκρασίας εξ επαφής και μέσω υπερύθρων.

Το TKTL 40 της SKF προσφέρει ευρεία περιοχή μέτρησης θερμοκρασίας μέσω υπερύθρων, από –50 έως +2.300 °C. Υπάρχει επίσης δυνατότητα για μέτρηση εξ επαφής, από –50 έως +1.370 °C.

Το θερμόμετρο διαθέτει φωτιζόμενη οθόνη, διπλή σκόπευση λέιζερ, σύνδεση αισθητήρα τύπου K και διάταξη φωτισμού LED, επιτρέποντας στο χειριστή να βλέπει το αντικείμενο μέτρησης ακόμα και σε περιβάλλον με κακό φωτισμό. Η λειτουργία καταγραφής δεδομένων μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την απεικόνιση των θερμοκρασιακών μεταβολών με την πάροδο του χρόνου. Επίσης, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν ανώτερα και κατώτερα όρια προειδοποίησης με ηχητικό σήμα. Για μεγάλη διάρκεια ζωής, η λειτουργία αυτόματης απενεργοποίησης, με δυνατότητα επιλογής από το χρήστη, βελτιστοποιεί τη διάρκεια ζωής της επαναφορτιζόμενης μπαταρίας, ενώ η ίδια η συσκευή παρέχεται μέσα σε ανθεκτική θήκη μεταφοράς. Επιπλέον, το TKTL 40 της SKF είναι ένα από τα ελάχιστα παρόμοια θερμόμετρα που διατίθενται στην αγορά που παρέχεται με αισθητήρα για μέτρηση της θερμοκρασίας εξ επαφής.


  • 0

H SKF πρώτη τοποθέτηση στα Citroen C4 Cactus and Peugeot 2008

Category : News , Νέα

Gothenburg, 19 March 2015:  PSA_2008-and-CactusΗ SKF προμηθεύει το PSA Groupμε μουαγιέ τροχού για τους μπροστινούς και τους οπίσθιους τροχούς, μονάδες ρουλεμάν ανάρτησης για την ανάρτηση MacPherson, ρουλεμάν συμπλέκτη, τσιμούχες κινητήρα καθώς και ρουλεμάν του κιβωτίου ταχυτήτων για τα νέα Citroen C4 Cactus και Peugeot 2008.

“Read More”

  • -

Ανανεωμένο εταιρικό website

Category : News , Νέα

Με μεγάλη μας χαρά και ικανοποίηση παρουσιάζουμε το νέο μας εταιρικό website www.donoupoglou.gr

 


  • -

H SKF υπογράφει συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας με Κινέζο κατασκευαστή μειωτήρων για ανεμογεννήτριες

Category : News , Νέα

Γκέτεμποργκ, Σουηδία, 4 Μαρτίου, 2015: Η SKF υπέγραψε τριετές συμφωνητικό στρατηγικής συνεργασίας με τον Κινέζο κατασκευαστή μειωτήρων για ανεμογεννήτριες Chongqing Gearbox Co., Ltd., συσφίγγοντας την σχέση των δύο εταιριών.

skf-09032015-sl

“We are welcoming the strategic partnership agreement since it will invigorate our already existing cooperation further. We hope for a close collaboration where we can combine our skills with goal to develop competitive solutions for the wind energy market,” says Sunny Chan, SKF Sales Director, Energy and Drives, China.

“By signing the partnership agreement our intention is to increase the collaboration with SKF in order for us to continue offering the market attractive solutions based on the best technology, service and cost,” says Ding Hui, Purchasing Director, Purchasing Director, Chongqing Gearbox Co., Ltd.

The partnership means that SKF will become Chongqing Gearbox Co., Ltd.’s main bearing supplier and provide engineering support in the development of new gearbox solutions. Recently SKF received an order of bearings worth over SEK 150 million.

Chongqing Gearbox Co., Ltd. is a subsidiary of China Shipbuilding Industry Corporation and specializes in manufacturing gearboxes, couplings and dampers.

Aktiebolaget SKF


  • 0

Πλοία: η παρακολούθηση κατάστασης στη ναυτιλία

Category : Νέα

“Η συντήρηση βάσει της κατάστασης των μηχανημάτων (CBM) είχε θαυματουργά αποτελέσματα στον κατασκευαστικό κλάδο. Τώρα, η SKF επισπεύδει την παροχή συστημάτων CBM στο ναυτιλιακό κλάδο SKF.”, αναφέρει ο David Johansson, επικεφαλής του Τμήματος Ανάπτυξης Ναυτιλίας της SKF.

Η συντήρηση βάσει της κατάστασης είναι μια δοκιμασμένη και αξιόπιστη τεχνική στον κατασκευαστικό κλάδο. Συμβάλλει στη βελτίωση της συνολικής αποδοτικότητας των μηχανημάτων και διασφαλίζει την έγκαιρη και ακριβή επισκευή τους μέσω της συνεχούς παρακολούθησης της κατάστασής τους και του έγκαιρου εντοπισμού σφαλμάτων, πριν δημιουργηθούν προβλήματα.

Οποιοσδήποτε κλάδος χρησιμοποιεί πολλά και ξεχωριστά μηχανήματα μπορεί να επωφεληθεί σημαντικά από το CBM. Γι’ αυτό το λόγο, η SKF θεωρεί ότι υπάρχει μεγάλη δυναμική σε ό,τι αφορά την εισαγωγή του CBM στη ναυτιλία. Για παράδειγμα, οι ανάγκες των πελατών των ναυτιλιακών εταιρειών είναι παρόμοιες με αυτές των πελατών των κατασκευαστικών εταιρειών: βελτίωση διαδικασιών συντήρησης, αύξηση του χρόνου συνεχούς λειτουργίας και περιορισμός των εξόδων. Ωστόσο, ο φυσικός συντηρητισμός του ναυτιλιακού κλάδου σε συνδυασμό με την ανησυχία για τα θέματα αξιοπιστίας, τους πολύ αυστηρούς κανονισμούς και τις ιδιαίτερα δύσκολες οικονομικές συνθήκες, συνεπάγονται ότι η υιοθέτηση του CBM είναι σχετικά αργή.

Η SKF συνεργάζεται με κατασκευαστές εξοπλισμού πρώτης τοποθέτησης στο ναυτιλιακό κλάδο εδώ και πολλά χρόνια, βοηθώντας τους να βελτιώσουν την απόδοση των μηχανημάτων τους. Μετά τη στρατηγική εξαγορά της Blohm + Voss Industries (BVI) στη Γερμανία το 2013, έχουμε πλέον πολύ μεγαλύτερη έκθεση στην αγορά των τελικών χρηστών, χάρη στο παγκόσμιο, κορυφαίο δίκτυο συνεργατών πώλησης και σέρβις που έχουμε αποκτήσει. Η BVI είναι κορυφαία εταιρεία προμήθειας ναυτικών εξαρτημάτων, όπως τελικοί άξονες, τσιμούχες και υδροδυναμικά ρουλεμάν, και συνεργάζεται πολύ στενά με ναυπηγεία και εταιρείες διαχείρισης πλοίων.

Από πολλές απόψεις, η εξαγορά της BVI μας επέτρεψε επίσης να επιταχύνουμε και να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες CBM που παρέχουμε στο ναυτιλιακό κλάδο. Οι πελάτες επωφελούνται από την εξειδίκευση της SKF ως εταιρεία μηχανολογικής τεχνογνωσίας και την εστίαση της BVI στην κατασκευή και διαχείριση πλοίων. Συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή αναπτύσσουμε ακόμα πιο προηγμένα συστήματα παρακολούθησης κατάστασης, τα οποία βασίζονται σε πολύ ευρύτερες πληροφορίες που έχουμε λάβει από τελικούς χρήστες και δεδομένα εφαρμογών. Συνδυαστικά, οι λύσεις μας θα συμβάλλουν στην επίλυση των δυσκολιών που θα ανακύψουν στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον της ναυτιλίας.

Μείωση εξόδων
Η ναυπήγηση υφίσταται τις ίδιες πιέσεις που υφίστανται και όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστικοί κλάδοι, ενώ οι πλοιοκτήτριες εταιρείες πασχίζουν να εξορθολογίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τη διαχείριση των πλοίων τους. Πρέπει να ελαχιστοποιήσουν τα έξοδα, επιλέγοντας για παράδειγμα τις καλύτερες εμπορικές διαδρομές, μειώνοντας τις ταχύτητες και βελτιώνοντας την απόδοση των καυσίμων τους, ώστε να διαφυλάξουν τα περιθώρια κέρδους τους.

Παρότι οι πλοιοκτήτριες εταιρείες που δίνουν μεγάλη σημασία στο κόστος μπορεί να αντιμετωπίσουν το CBM ως περιττό έξοδο, στην πραγματικότητα ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Επενδύοντας σε τεχνολογίες CBM που χρησιμοποιούνται ευρύτατα στον κατασκευαστικό κλάδο και έχει αποδειχτεί ότι μειώνουν το κόστος λειτουργίας και συντήρησης των μηχανημάτων, οι πλοιοκτήτριες και οι διαχειρίστριες εταιρείες μπορούν να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα που αποφέρει η αυξημένη αξιοπιστία των μηχανημάτων. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτό μπορεί να έχει θετικές επιπτώσεις και στον αριθμό των ημερών που μπορεί να παραμείνει κάθε πλοίο στη θάλασσα.

Τα πλοία που υιοθέτησαν πρώτα το μοντέλο CBM είναι αυτά με τη μεγαλύτερη αξία, π.χ. κρουαζιερόπλοια, δεξαμενόπλοια, κ.λπ. Ωστόσο, βλέπουμε ότι η τεχνολογία CBM υλοποιείται σταδιακά σε ολοένα και περισσότερες κατηγορίες εμπορικών πλοίων, μικρών και μεγάλων.

Παραδοσιακά, ένα πλοίο που χρησιμοποιείται στην παράκτια ναυτιλία πρέπει να αποσύρεται από τη θάλασσα και να περνάει από δεξαμενισμό κάθε δυόμιση χρόνια, προκειμένου να γίνεται πλήρης συντήρηση και επισκευή των μηχανημάτων του. Για τα εμπορικά πλοία, το διάστημα αυτό είναι κατά κανόνα μεγαλύτερο και φτάνει τα πέντε χρόνια. Σε κάθε περίπτωση, κάθε ημέρα που παραμένει ένα πλοίο στη δεξαμενή αντιστοιχεί σε απώλεια εσόδων.

Τα αυτοματοποιημένα συστήματα παρακολούθησης βάσει συνθηκών μπορούν, ενδεχομένως, να παρατείνουν το διάστημα μεταξύ των δεξαμενισμών, με αποτέλεσμα να περιορίζεται ο αριθμός των επισκευών μεγάλης έκτασης κατά τη διάρκεια ζωής του εκάστοτε πλοίου και να αυξάνεται ο χρόνος λειτουργίας του στη θάλασσα. Επίσης, τα συστήματα αυτά παρέχουν μεγαλύτερη σιγουριά για τη διεξαγωγή των τακτικών επισκευών και δυνατότητα προγραμματισμού των σχετικών εργασιών, έτσι ώστε να μπορούν να ολοκληρώνονται ενώ το πλοίο βρίσκεται στο λιμάνι ή εν πλω, χωρίς να επηρεάζεται η κανονική λειτουργία του.

Η συλλογή δεδομένων μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους. Οι μηχανικοί του πλοίου μπορούν να χρησιμοποιήσουν διάφορα όργανα, όπως τις συσκευές χειρός Microlog της SKF, για να συλλέγουν δεδομένα με φορητό τρόπο, ή να χρησιμοποιήσουν online συστήματα, στην περίπτωση που υπάρχουν σταθεροί αισθητήρες τοποθετημένοι σε επικίνδυνα ή δυσπρόσιτα σημεία, οι οποίοι είναι καλωδιακά συνδεδεμένοι με μια κεντρική αίθουσα ελέγχου που βρίσκεται πάνω στο πλοίο. Έτσι, τα δεδομένα μπορούν να αναλυθούν από τους μηχανικούς του πλοίου, ή συνηθέστερα όταν πρόκειται για κρίσιμο εξοπλισμό, να μεταδοθούν σε εγκαταστάσεις στη στεριά προκειμένου να ερμηνευτούν από ειδικούς.

Προβλήματα εύρους ζώνης
Φυσικά, υπάρχουν ορισμένες σημαντικές διαφορές μεταξύ του κατασκευαστικού κλάδου και της ναυτιλίας. Η μία από αυτές έγκειται στη διαθεσιμότητα δικτυακού ή δορυφορικού bandwidth.

Εκ φύσεως, η παρακολούθηση κατάστασης παράγει μεγάλες ποσότητες δεδομένων. Σε ένα κατασκευαστικό περιβάλλον, η υπερφόρτωση δεδομένων αποτελεί σπάνια πρόβλημα, καθώς υπάρχει η δυνατότητα επιτόπιας ανάλυσής τους. Σε ένα πλοίο όμως, από τη στιγμή που αυτό θα βγει εκτός της εμβέλειας των επίγειων δικτύων επικοινωνίας, η αποστολή τόσο μεγάλων όγκων δεδομένων μέσω δορυφορικών συνδέσεων δεν είναι καθόλου πρακτική, ειδικά εάν πρέπει να διεκδικήσει μέρος του εύρους ζώνης που χρησιμοποιείται από εφαρμογές φωνητικής επικοινωνίας ή άλλες εφαρμογές επικοινωνίας πιο κρίσιμης σημασίας. Κατά συνέπεια, οι πληροφορίες πρέπει πρώτα να αναλύονται και να φιλτράρονται προσεκτικά και έπειτα να μεταδίδονται για ανάλυση σε επίγειο σταθμό μόνο οι πλέον σχετικές από αυτές.

Περιβαλλοντικό κίνητρο
Και δεν είναι μόνο τα δεδομένα συντήρησης που είναι σημαντικά. Το CBM διευρύνεται συνεχώς, συμπεριλαμβάνοντας και την παρακολούθηση απόδοσης. Οι πλοιοκτήτριες εταιρείες χρειάζονται μεγάλη γκάμα πληροφοριών, π.χ. επίπεδα κατανάλωσης καυσίμων και εκπομπών, προκειμένου να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες τους.

Έτσι, ανακύπτουν νέες λύσεις που βοηθάνε στην ικανοποίηση αυτών των αναγκών. Για παράδειγμα, το Turbulo BlueMon της BVI είναι ένα σύστημα παρακολούθησης εκπομπών που καταγράφει τα πάντα σε ένα σημείο. Καθώς συνδέεται σε δεδομένα θέσης GPS, το σύστημα συμβάλλει στη συμμόρφωση με τις ναυτιλιακές συμβάσεις MARPOL, έτσι ώστε εάν ένα πλοίο προσεγγίζει μια περιοχή όπου ισχύουν υψηλότερα πρότυπα εκπομπών, να αποστέλλεται ειδοποίηση στη γέφυρα προκειμένου να επανελεγχθούν τα επίπεδα εκπομπών. Τα δεδομένα παραμένουν διαθέσιμα για 24 μήνες, παρέχοντας δυνατότητα επαλήθευσης της συμμόρφωσης εκ των υστέρων.

Τόσο αυτό, όσο και άλλα συστήματα, συμπληρώνουν αυτόματα το ημερολόγιο του πλοίου. Η λειτουργία αυτή αναμένεται να γίνει πολύ πιο συνηθισμένη στο μέλλον. Προσθέτοντας αυτή την τεχνολογία σε ολόκληρο το στόλο της, μια πλοιοκτήτρια εταιρεία μπορεί να καθορίσει την περιβαλλοντική απόδοση των πλοίων της σε σχέση με τα βιομηχανικά πρότυπα ή να εντοπίσει τα πληρώματα και τα πλοία με την καλύτερη απόδοση.

Η κεντρική συλλογή δεδομένων έχει ένα ακόμα πλεονέκτημα: συμβάλλει στην αντιμετώπιση μιας συνηθισμένης τάσης στη ναυτιλία, δηλαδή στη μετακίνηση των μηχανικών μεταξύ διαφορετικών πλοίων κάθε φορά, η οποία οδηγεί σε απώλεια των εξειδικευμένων γνώσεων για κάθε σκάφος λόγω της εναλλαγής του πληρώματος.

Ανάλυση αναγκών
Η SKF μπορεί επίσης να παρέχει στις πλοιοκτήτριες εταιρείες ανάλυση των αναγκών τους, βοηθώντας τις να βελτιώσουν τις διαδικασίες συντήρησης εν πλω. Η ανάλυση αναγκών πελάτη (CNA) είναι ένα ερωτηματολόγιο που αποτελείται από περίπου 40 ερωτήσεις που απευθύνονται προς την ομάδα εργασιών συντήρησης. Προϋποθέτει τη διενέργεια συνεντεύξεων για μια ολόκληρη ημέρα, προκειμένου να συγκεντρωθούν οι σχετικές πληροφορίες. Στη συνέχεια, η SKF καθορίζει το βαθμό απόδοσης της εταιρείας σε ό,τι αφορά τη συντήρηση, αποκαλύπτοντας συχνά άμεσες λύσεις για τη βελτίωση των διαδικασιών και τη μείωση των εξόδων. Επιπλέον, η αναφορά προσφέρει ένα χάρτη για μελλοντικές βελτιώσεις. Η ανάλυση αναγκών πελάτη είναι μια καταξιωμένη μέθοδος που χρησιμοποιείται ευρύτατα στον κατασκευαστικό κλάδο, αλλά βρίσκεται ακόμα στα πρώτα στάδια εφαρμογής της στη ναυτιλία. Παρόλ’ αυτά, μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό πρώτο βήμα για τον προγραμματισμό της εισαγωγής μιας λύσης CBM εν πλω.

Τι ακολουθεί μετά;
Η ναυτιλία δεν θα υιοθετήσει το CMB από τη μία μέρα στην άλλη. Αυτό στο οποίο δίνουν τη μεγαλύτερη σημασία οι μηχανικοί, ως μέσο βελτιστοποίησης της διαθεσιμότητας ενός πλοίου, είναι η αξιοπιστία. Ιστορικά, η αξιοπιστία αυτή διασφαλίζεται με οπτικές επιθεωρήσεις ή επιθεωρήσεις συντήρησης ανά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα και η αλλαγή αυτής της κουλτούρας θα χρειαστεί χρόνο.

Η αλλαγή θα επέλθει ως αποτέλεσμα των οικονομικών πιέσεων και των αυστηρότερων κανονισμών, π.χ. σε ό,τι αφορά τον έλεγχο των εκπομπών και την ασφάλεια των μηχανημάτων. Επίσης, η αλλαγή θα επέλθει από εταιρείες όπως η SKF, οι οποίες συνάπτουν στρατηγικές συμμαχίες με σκοπό την ανάπτυξη νέων και καινοτόμων τεχνολογιών που θα προσφέρουν τη δυνατότητα παρακολούθησης των συνθηκών σε επίπεδο πλοίου, αλλά και στόλου.

Η μεγαλύτερη ίσως πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι μηχανικοί των πλοίων αφορά τη διαχείριση των πολλών μηχανημάτων που διαθέτει κάθε πλοίο. Πραγματικά, σε πολλές περιπτώσεις υπάρχουν τόσα πολλά μηχανήματα, από τόσους πολλούς προμηθευτές, ώστε το πλοίο μοιάζει με ένα πλωτό εργοστάσιο. Η SKF, με την πολύχρονη πορεία που έχει στον κατασκευαστικό κλάδο, την εμπειρία της και τις συμμαχίες που έχει δημιουργήσει στις εφαρμογές ναυτιλίας, είναι σε θέση να προσφέρει μηχανολογικές λύσεις που θα βοηθήσουν τους κατασκευαστές εξοπλισμού να βελτιώσουν την απόδοση και την αξιοπιστία των συστημάτων τους, και τις πλοιοκτήτριες και διαχειρίστριες εταιρείες να αυξήσουν το χρόνο λειτουργίας κάθε πλοίου και κατά συνέπεια την κερδοφορία του.


  • -

Continental Concludes Veyance Acquisition

Category : Νέα

January 30, 2015 teaser_uv

Veyance Technologies is now a part of ContiTech AG – Our merger makes us even better for our customers

We are pleased to inform you today that the regulatory authorities have approved Continental ContiTech’s acquisition of Veyance Technologies, Inc.  With this approval, we can now join together the strengths of these two great companies in bringing advanced rubber and plastics solutions to our customers

We are excited to present a company that offers the greatest breadth of product solutions in our market, a global footprint that provides unmatched local resources, and a technical and process expertise that will speed groundbreaking innovations to our customers

From now on, our joint expertise in rubber and plastics will be united under the roof of the ContiTech Group.  We will build on the heritage, experience and past successes to enhance our capabilities and reinforce our mantra of “The Customer First, Always”

This announcement opens the door for significant changes and innovations, but some things will remain unchanged. Although we will replace the Goodyear Engineered Products  brand with ContiTech brands, the products, performance, and people that you have come to trust will not change.  As the integration progresses and makes new products and services available, we will clearly communicate these new features.

If you have any questions, please feel free to contact your Veyance or ContiTech representative.

We look forward to continuing our partnership with you as we move into the future.

Download original Press Release